Фахівцям, яким щодня доводиться мати справу з просуванням сайтів різних тематик , стикаються з необхідністю застосування найрізноманітніших методів, які за короткий проміжок часу могли б дати суттєві результати. У даній статті буде розглянуто питання, пов'язане з накруткою пошукових підказок в пошукових гігантах Яндекс і Google.
Загалом останнім часом я писав тільки в рубрику Форекс, і за довгий час закинув цю тематику і ось вирішив висвітлити тему сайтів - основи - секрети - трюки! Якщо моїм читачам вона цікава, то проів активність (кнопки соціальних мереж і коментарі), а то може у мене не залишилося читачів, хто цікавиться даною темою ??? !!! Тоді не буду писати про це!
Накрутка підказок в Яндексі і Google або розкрутка сайтів основи секрети трюки
Накрутка підказок в Яндексі і Google або розкрутка сайтів основи секрети трюки

Отже поїхали, це перша стаття з циклу розкрутка в сучасних умовах і я буду говорити про секретний методі (звичайно багато про нього знають):
Як отримувати тону трафіку по ВЧ і СЧ запитам навіть не перебуваючи у видачі на перших сторінках. І робити ми це будемо за допомогою пошукових підказок!
Відразу зауважимо, що зробити це цілком реально, єдине - доведеться діяти зі знанням справи і дотримуватися всіх рекомендацій.

Про пошукових підказках

Отже, що таке пошукові підказки? Кожен з нас не раз стикався з ними, вводячи в пошуковий рядок відповідний запит для пошуку. Пошуковик автоматично пропонував вам закінчити вводиться пропозицію найбільш релевантним запитом.
Пошукові підказки Яндекса
Пошукові підказки Яндекса
Саме він і називається пошукової підказкою, причому фахівці стверджують, що переважна кількість користувачів переходять на сайті саме за цими підказками.
Нескладно здогадатися, який трафік можна зібрати, накрутивши пошукові підказки для свого ресурсу. Можна виділити групу людей, які вважають за краще користуватися підказками, адже вони завжди доречні вашому запиту . Інша категорія людей - вважають за краще відключати підказки і користуватися вбудованими можливостями пошукових систем.
Тут з'являється й цілком природне запитання про те, як відбувається накрутка підказок? Для цього застосовується сервіс:
Про цій системі я вже говорив багато разів, наприклад в статтях:
Крім накруток підказок і трафіку з пошуку ви отримуєте і цілком відчутні результати просування поведінкових факторів , звичайно за умови що сторінка повністю відповідає на запит і утримує відвідувача!
Пояснюю основний сенс в двох словах:
Наприклад запит - просування сайтів, по ворстату запитують 77 968 ​​в місяць, він дуже конкурентний і просунутися на перше місце не можна! А якщо ви накрутіть підказку просування сайтів + ​​бренд (в моєму випадку веб-майстер Максим), то частина користувачів які набирають даний запит буде користуватися моєї підказкою і природно, що я за таким запитом буду перший! Це не рекомендація, що б крутити підказки у таких серйозних запитів, краще брати простіше!
І найважливіше !!!
Так ви просуваєте свій бренд !! Це зараз вкрай важливо! Крім того, що користувачі цікавляться вашою тематики починають дізнаватися вас з тисячі однотипних сайтів, ТАК САМО пошуковик бачить збільшене число брендових запитів і робить висновок, що ваш сайт стає популярним і завдяки цьому ви можете піднятися по ряду запитів! Але про це будуть окремі статті, звичайно якщо ви будите проявляти активність!
Сама технологія накрутки проста: ви перевіряєте максимально релевантний і самий конкурентний запит, а точніше кількість його місячних показів, а після цього робите те ж саме зі своїм просуваються запитом. Різниця між ними і буде кількість відвідувачів або кліків, які вам потрібно зробити для того, щоб накрутити пошукову підказку.
Ось обов'язково дивіться відео вебінар від творця сервісу Юзератор, де йдеться про різні кейси просування в сучасних умовах:

Накрутка підказок в Яндексі і Google

Кому цікаво підписуйтесь на мою спец розсилку по просуванню, створення, сайтів, ну і заробіток на них:
Загалом для початку реєструємося в сервісі:
Існує два способи, перший це просто замовити переходи з Яндекса або Google по певних запитах
Зробити це просто, перейдіть на вкладку просування сайту і виберете потрібну пошукову систему, наприклад Яндекс:
Накрутка пошукових підказок в Яндексі
Накрутка пошукових підказок в Яндексі
Додайте сайт і потрібний запит.
До речі, таким чином можна накручувати підказки і через інші сервіси, може навіть це будить і дешевше, ось їх список:
Другий спосіб!
Юзератор підготував скоєно нові завдання по розкрутці підказок, вартість завдання всього два рубля !!! Доступні чотири пошукові системи.
Замовити їх можна перейшовши в розділ « соціальні чинники » і виберете кнопку складні завдання, ось як вона виглядає:
Далі вибираємо тип завдання:
В даному випадку виконавець жива людина, він не переходить на ваш сайт, а просто розкручує підказку, тому ціна завдання така низька!
Тільки робіть це все з розумом, грубити не потрібно!
Щоб підказки та їх співвідношення оновилися, знадобиться близько 2 місяців для Яндекса і кілька тижнів для Google. Після цього ви почнете помічати, що на ресурс починає приходити більшу кількість користувачів. У той же час, якщо ваш ресурс досить молодий, і ви хочете накрутити пошукові підказки по дуже складних запитах «купити рожевого слона в Москві дуже недорого», то це може привести до вельми непередбачуваних наслідків. Так що будьте Акуратні!
Вперше пошукові підказки заробили в пошуковику Google в 2008 році, після чого дана технологія була з радістю запозичена розробниками Яндекса.
Незважаючи на те, що у Яндекса до цього часу була подібна система, вона не працювала на повну потужність, що не дозволяло в повній мірі відчути всю ефективність нового пошуку. Основна мета пошукових підказок - зберегти дорогоцінний час користувачів Інтернету на введення відповідного запиту, який може складатися практично з будь-якої кількості слів.
Вам достатньо почати введення запиту, після чого автоматично буде запропоновано найбільш релевантний і відповідний запит, який ви можете прийняти або вибрати інший. Особливу роль для формування пошукових підказок грає не тільки регіон знаходження користувача, але і персоналізована видача, оскільки робот запам'ятовує ваші переваги і прагне при пошуку видавати релевантні підказки.
Може здатися, що це зайва функція, однак вона, безсумнівно, спрощує роботу будь-якого користувача в мережі Інтернет, а веб-майстру може принести багато переходів по крутих запитам!
Технологію накрутки пошукових підказок активно використовують не тільки фахівці з просування сайтів, а й так звані дорвейщики, які в гонитві за прибутком готові застосовувати будь-які методи просування.
Зустрічалися навіть такі кричущі випадки, коли недобросовісні компанії накручували запити по єдиному слову з обов'язковим згадуванням свого бренду або назви компанії.
Співробітникам Яндекса швидко вдалося виявити і виправити цю «дірку», яка змогла принести деяким компаніям шалені суми, ведучи несумлінне просування.
Найцікавіше з накруткою пошукових підказок полягає в тому, що їх активно використовують фахівці з PR та реклами, здатні кардинальним чином змінити думку про ту чи іншу компанію.
Це дозволяє позбутися від великої кількості негативних відгуків, які часто супроводжують компанії в ході їх діяльності від незадоволених клієнтів. Накрутка підказок повинна вестися планомірно і за різними запитами, оскільки в такому випадку увагу пошукових роботів технічно буде загострена на окремих групах запитів, що може викликати підозри.
Незважаючи на такі райдужні перспективи, команда розробників Яндекса постійно вносить нові зміни в роботу модуля пошукових підказок, що значно ускладнює роботу фахівців з SEO. Однак і у них існують свої власні технології і трюки, які до сих пір мають ефективність і результативність.
Таким чином, розглянуті способи і методи накрутки підказок в Google і Яндекс дозволять вам абсолютно по-новому поглянути на деякі аспекти ранжирування запитів в сформованої видачі.
Ось, четверта стаття - просування сайту коментарями , де йдеться про нестандартну системі коментування, яка підніме вам ПФ і соц фактор, якщо у вас є ядро постійних відвідувачів, які коментують ваші статті.
Тепер читаємо п'яту і шосту статтю - просування поведінковими чинниками - скоєно новий метод комплексного просування і соціальний поступ